ظرفیت ورزشگاه آزادى جوابگوى هواداران پرسپولیس و تراکتورسازى نیست - هر چیز که بخواهید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر چیز که بخواهید

محمدحسین جعفرى درباره حضور خود در باشگاه تراکتورسازى اظهار داشت: چند روز است که در باشگاه مستقر شده ام و کم کم به شرایط مسلط مى شوم. اکنون در اول کار تمرکزمان به بازى مقابل پرسپولیس است.

او در مورد اینکه هواداران این تیم از تراکتورسازى توقع کسب سهمیه آسیایى دارند، عنوان کرد:معتقدم تیم خوبى داریم. اگر ما را وارد حاشیه نکنند مى توانیم به هدف خود که کسب سهمیه آسیایى است، برسیم. مدیرعامل باشگاه تراکتورسازى در خصوص اینکه به لحاظ بودجه اى این باشگاه چه شرایطى دارد، گفت: مثل همه باشگاه ها، تراکتورسازى هم با دغدغه بودجه روبرو است. البته تلاش مى کنیم با حمایت هواداران تیم و مسئولان استانى این موضوع را حل کنیم. هنوز براى فصل جدید با اسپانسرى به توافق نرسیدیم اما در حال مذاکره هستیم.

 جعفرى درباره شایعاتى مبنى بر اینکه کمالوند نمى تواند این فصل در لیگ برتر مربیگرى کند، گفت: ایشان امسال در کنار تراکتورسازى خواهد بود. 
 با نگاه مثبتى که سازمان لیگ خواهد داشت کارت مربیگرى کمالوند صادر خواهد شد. این مسأله از نظر من حل شده است و مشکلى وجود ندارد. مدیرعامل تراکتورسازى در خصوص حضور هواداران تبریزى در ورزشگاه آزادى در بازى این تیم مقابل پرسپولیس عنوان کرد: فکر مى کنم ظرفیت ورزشگاه آزادى براى این بازى جواب ندهد. امیدوار هستم که مسئولان ورزشگاه با هواداران تراکتورسازى راه بیایند. ظاهرا سال گذشته براى ورود هواداران تراکتورسازى به ورزشگاه محدودیت هایى وجود داشته است اما فکر مى کنم باید این محدودیت ها برداشته شود. امیدوارم هواداران ? تیم بازى جذابى را شاهد باشند.


نوشته شده در سه شنبه 89/5/5ساعت 1:42 عصر توسط امیر الهی نظرات ( ) |



Design by : Pichak