بیوگرافی سیاوش خیرابی - هر چیز که بخواهید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر چیز که بخواهید

www.3sut.com%20siavush%20kheiriiiiiiiiiiiiiiiii.jpg

سیاوش خیرابی متولد 29 اذر 1363سیاوش دارای 2برادر به اسم های اورنگ و ارش است(عکس ارش رو براتون میذارم).وی در حال حاضر ساکن سعادت اباد است.دارای فوق دیپلم نرم افزار کامپیوتر است که امسال میخواهد برای لیسانس کامپیوتر کنکور بده.

او هنگامی که در کانون سینما گران در حال فعالیت بوده تهیه کننده فیلم تلخون با دیدن چهره سیاوش او را برای بازی در فیلم تلخون مناسب دیده و انتخابش کرده تا اولین بازی او در فیلم تلخون رقم بخورد.

پس از تلخون سیاوش به وسیله تهیه کننده تلخون به اقای رزاق کریمی کارگردان فیلم حس پنهان معرفی میشود تا در سکانس کوتاهی در فیلم حضور پیدا کند.و البته خیلی ها که بازی سیاوش را در این فیلم دیدن معتقد بودن که بازی او تشابه بسیار زیادی به بازی حامد بهداد دارد!

و بعد از حس پنهان هم برای بازی در سریال زیبا ترانه مادری انتخاب شد و بدین گونه بازی زیبای خود را در سریال 50 قسمتی ترانه مادری اغاز نمود که در حال حاضر هم ترانه مادری تموم شد.

بهترین فیلم از نظر او سنتوری است و بهترین بازیگر مرد از نظر او بهرام رادان است به طوری که ارزو دارد روزی مانند بهرام رادان از فیلم های تجاری به سمت فیلم های هنری و با مفهوم تبدیل شود.

بهترین بازیگر مرد خارجی از نظر او براد پیت است و یک ارشیو کامل از فیلم های را دارد.

مجله محبوب او زندگی ایده ال است و تمام شماره های ان را دارد.

یک جمله ای است که پدرش در مورد مردمداری به او یاد داده :

مردم هستند که ما هستیم.

مدل گوشی او در حال حاضر a1200 است.

بهترین سکانس ترانه مادری رو سکانس فوت مادرجون و اون کلیپی که در موردش درست شد میداند!


نوشته شده در دوشنبه 89/2/27ساعت 2:16 عصر توسط امیر الهی نظرات ( ) |



Design by : Pichak